Lurad...

Halloj!
Hade glömt laddaren hos killen på tisdagsmorgonen och han lovade att ta med sig den in till stan på onsdagsmorgonen. Jag som är så fullkomligt beroende av min dator eftersom att jag har hela mitt liv på den, och den är det enda jag håller på med, så fick jag panik när jag kom på att jag hade glömt laddaren. Kunde använda datorn några timmar innan batteriet började sina. Så jag påminde min kille ett flertal gånger om att lägga ner laddaren i väskan, och min hostmedicin som jag också hade glömt. 
Igår på morgonen gick jag upp en timme tidigare för att möta honom i stan. När jag är påväg in till stan skriver han att han har glömt min laddare, men att han har med sig hostmedicinen. Gissa vem som blev sur och grinig? Jag gick iallafall och ställde mig på perrongen när hans tåg kom in och var riktigt grinig. Jag får hostmedicinen som jag lägger ner i väsken, och med ett lurigt leende plockar han upp min laddare också. Jag blev HUR glad som helst, trots att jag var lite sur över att han hade lurat mig. Men jag har världens bästa pojkvän! 
 
Jobbade igårkväll igen. Det gick mycket bättre igår, trots att vi var tvungna att städa en hel svit. Men jag hann med alla mina arbetsuppgifter och var klar nästan 20 minuter innan jag slutade. Ska jobba ikväll igen och det känns riktigt bra. Jag har fått jobba mer självständigt nu vilket jag lär mig betydligt mer på, vilket förmodligen beror på att jag frågar mer. Jag hoppas att jag kan få jobba mer där framöver om jag inte får något jobb nu i sommar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0