Nya skor!

Godmorgon! Vaknade för några timmar sedan men har inte orkat resa mig ur sängen än. Kanske dags att göra det och äta frukost så att magen och kroppen blir glad. Gjorde inget speciellt igår eftermiddag/kväll. Låg bara hemma i sängen och kollade serier och spelade Starcraft. Lite sorgligt att många av de serier jag kollar på har sina säsongsavslutningar nu. En ny serie som jag har hittat heter Da Vincis Demons. De som har gjort Spartacus (en av de bästa serierna som finns) har även gjort Da Vincis Demons. Da Vinci påminner mycket om Dr. House i serien House, och Sherlock i serien Sherlock, obviously. Gillar att kolla på serier där huvudpersonen är ett geni som ingen förstår sig på. 
Magen kurrar och känner ett lätt illamående. Dags för mig att äta frukost! 
 
Köpte nya skor häromdagen, lägger upp en bild på dem. Lite snyggare och bättre att gå i än converse! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0