Omdugga

Huh.
I tisdags kollade jag och min kille Chalmers cortègen. En rolig och mysig tradition, förutom att det var riktigt kallt och blåsigt ute. Som tur var regnade det iallafall inte! Vi kollade dock inte klart på hela utan gick efter vagn 40, och då hade jag ingen känsel i fötterna och benen var hur stela som helst. Efter cortègen åkte vi till en fest hos några kompisar som faktiskt var förvånansvärt lugn och inte så jätterolig. Men det var roligt att träffa kompisar man inte hade umgåtts med på ett antal månader. 
 
Idag hade jag föreläsning till 10, och sedan datorlabb, "Practical" i statistik. Kan ju säga att matematik och biologi INTE hör ihop. Vi skulle räkna ut standard deviation och t-test och massa andra saker, vilket tog hela dagen. Vid 3-tiden var alla så möra och trötta att vi inte förstod något av vad vi läste. Tortyr! Hade dessutom glömt laddaren till både datorn och telefonen så kunde inte använda datorn till att göra labben på. Föredrar min dator, skolans är så långsamma...
 
Och imorgon är det dags för omdugga! Hade dugga i fredags som jag inte klarade eftersom att jag inte hade pluggat något till den. Hade varit i Stockholm helgen innan och jobbat hela vecka så hann verkligen inte. Så imorgon är det dags igen, och jag har inte pluggat nu heller... Jag ska försöka sitta och läsa igenom föreläsningarna men tror inte att det kommer hjälpa särskilt mycket. Men försöka skadar inte! Hade dock varit skönt att klara den så att jag slipper den och kan fokusera på alla andra skoluppgifter. Känner dock att jag är riktigt skoltrött nu. Vill att sommaren ska komma och att den kommande månaden flyger iväg så att jag kan få ta ledigt, jobba, sola, träna och resa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0