Opponering

Redovisningen är klar! Är nöjd med redovisningen; var först så det vi som satte ribban för de andra! Under tiden som de andra redovisade passade jag på att plugga. Hann faktiskt med rätt mycket. Sedan på vägen hem tog jag vägen om H&M för att köpa en bikini och sedan till Ica Maxi för att handla.Tror jag handlade lite för mycket eftersom jag knappt kunde bära hem det...

Nu har jag i alla fall varit ute med hundarna och tagit en lång go dusch! Imorgon ska jag opponera på två redovisningar så jag måste läsa igenom deras rapporter idag. Sedan måste jag fortsätta plugga inför tentan som är nästa onsdag. Är riktigt nervös inför den. Vet inte riktigt vad jag ska plugga på, det är rätt oklart... Men får göra mitt bästa! Det är iallafall bara opponeringen imorgon kvar innan jag är helt ledig fram till tentan. Och efter tentan ska vi i klassen ha en go fest med varandra hos en klasskamrat. Kommer grilla och bara allmänt fira att andra året är slut! Nästa år tar jag examen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0