Provanställd!

Var på arbetsintervjun på Clarion Hotel Post idag! Var supernervös och min kille hade hjälpt mig träna på engelskan som jag failade när jag var på arbetsintervju på Gothia.. Det var en snabbintervju på en kvart och jag behövde inte prata engelska! Efter att ha frågat mig ett par frågor erbjöd rekryteraren mig en provanställning den 12-14e juni. Då har jag precis hunnit komma hem från Stockholm (11e) och slutar precis innan jag ska till Frankrike (15e). Är supertaggad, och det kommer bli hur kul som helst! Ska verkligen göra så bra ifrån mig som möjligt så att jag får jobbet.
 
Efter intervjun åkte jag till skolan och satt där till tre. Brukar inte sitta så länge, men idag gick det faktiskt bra att göra det. Tycker dessutom att det är roligare att plugga med klasskamraterna. Ska sitta hela helgen och plugga själv, men ska åka in till skolan på måndag igen och fortsätta plugga med dem. 
 
Ludovico Einaudi är förövrigt grym musik att lyssna till när man pluggar eller bara vill koppla av. Väldigt "relaxing" att lyssna på. Älskar verkligen pianomusik över något annat. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0