Redo för sommaren!

Köpte ny bikini igår och är sjukt taggad inför sommaren! Jag är visserligen inte ledig förrän den femte juni, då jag har min sista tenta för år två. Den sjunde juni åker jag till familjen i Stockholm, och är tillbaka först den 11e. Ska försöka, om jag får tider, att jobba tisdagen, onsdagen och torsdagen. Tidigt på morgonen den 15e juni kommer jag och min kille och hans familj att flyga till Nice, i Frankrike! Ska spendera två fantastiska veckor på Franska Rivieran. Under dessa två veckor kommer jag dessutom hinna fylla 21 år! 
Tillbaka i Sverige igen den 29e juni och efter det ska jag försöka jobba så mycket jag bara kan!
Så ja, jag längtar otroligt mycket att få vara ledig och njuta av sommaren. 
 
Bild på överdelen på bikinin, köpt på H&M! Är glad att ja inte ser ut som ett äckligt skelett längre, då man såg varenda ben jag har i kroppen. Dock är armarna och benen fortfarande för smala, men jag jobbar på det! Under sommaren ska jag träna allt jag bara kan, och får förhoppningsvis se resultat. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0