Spel & träning

Mysig kväll igår med lite Vampire Diaries och senare spel med killen. Tycker det är kul att jag också är intresserad av spela. Istället för att klaga och blir arg för att han spelar så har jag också börjat spela, och tycker faktiskt att det är kul! Ibland spelar vi samma spel tillsammans, som exempelvis Diablo, mot varandra, som exempelvis Starcraft, eller så spelar vi två helt olika spel. Kan ju tänkas att vi inte är så sociala i vårt förhållande, men jo, det är vi faktiskt. Dock är jag inte lika mycket spel-nörd som honom utan spelar bara för att få lite avkoppling. 
 
Tränade igår också! Fokuserade helt på benen, men tog även in bakre axlar, bröst, mage och rygg. Tränade även idag, men lade mer fokus på armarna. Det är så skönt att man märker skillnad relativt snabbt. Jag har visserligen inte tränat länge, men jag har blivit mycket stabilare i kroppen. I början lutade jag mig väldigt mycket bakåt när jag tränade biceps/triceps som inte alls är bra för kroppen. Såg ut som en ostbåge! Men efter att ha tränat sedan i slutet på februari kan jag ta tyngre vikter utan att se ut som en ostbåge, bara på grund av att kroppen har blivit stabilare. Jag längtar verkligen tills jag når min målvikt på 55 kg, och ser skillnad på kroppen. Att jag inte ser ut som ett skelett längre utan istället har muskler på armarna och benen. Det är hårt och tar lång, samt mycket tid att träna. Men de som känner mig vet att det inte finns någon som är mer envis än mig! Vill jag ha något så kämpar jag tills jag får det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0