Biofantast...

Hemma hos kille nu efter att ha tränat. Är dödshungrig men ska nog äta om liten stund! Tränade biceps och rygg idag. Körde även lite mage. Ingen konditionsträning eftersom att jag inte riktigt hann. Brukar alltid åka till gymmet en timme innan killen åker dit. Så cyklar jag en timme och sedan tränar jag med honom. Idag skulle vi åka till Bergakungen för att hämta ut biljetterna till bion, som vi faktiskt kunde "betala" med de poäng vi har samlat ihop med bioklubbskortet. Helt sjukt hur mycket vi kollar på bio egentligen. En biobiljett kostar 1200p, vilket motsvarar 1200 kr... Kanske ska kolla över det där med hur ofta och mycket jag kollar på bio!  
Jag får väl konditionsträna imorgon innan vi ska kolla på bion eftersom jag inte hann det idag. Vi kommer ju sitta och smälla i oss en massa popcorn och snacks under bion också!
 
Nu ska jag nog spela lite. Orkar verkligen inte börja på labrapporten eller läsa artikeln som jag ska läsa till imorgon. Jag får ta det på morgonen imorgon istället! Sedan har jag hela helgen på mig att skriva labrapporten. Man behöver ta en liten paus från allt ibland! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0