Duktig student

Sitter kvar i skolan som en och annan duktig student och pluggar! Det är som sagt onödigt för mig att åka hem innan jag ska träna, så varför inte sitta kvar och plugga? Vi får som tur är nya upgifter varje dag, så jag har något att göra i alla fall! Kursen är bra än så länge. Intressanta föreläsningar och hon förklarar långsamt och bra. På amerikansk engelska också, extremt lätt att förstå. Gillar föreläsningssalen dessutom. Stora bänkar som jag får plats med en himla massa saker på! Jag har till och med en datormus med mig..
 
Snart ska jag iväg och träna! I måndags tränade jag ben, axlar och mage. Igår tränade jag triceps, bröst och mage, och idag blir det biceps och rygg! Cyklade även en lång stund igår. Föredrar att cykla framför att springa faktiskt. Och jag kan sitta och kolla på serier samtidigt så det blir inte tråkigt. Men jag är riktigt stel i hela kroppen och har ordentlig träningsvärk. Jag kommer vara ännu mörare imorgon... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0