En timme!

Hemkommen efter att ha varit på gymmet! Var där i 2,5 timme, aktiv träning i 2 timmar. Riktigt skönt! Har inte stressat och bara kunnat göra det jag planerat att göra! Började med att cykla i en timme. Jag har aldrig cyklat mer än 40 minuter, men nu pressade jag på! Nu är det ju inte lika jobbigt att cykla som att springa, men cykling passar mig bättre än att springa. Får så ont i knäna av det... För mig känns det bättre att öka takt eller längd på konditionspasset stegvis. Tror man ska vänja kroppen vid konditionsträning än att ställa sig på löpbandet och köra en timme första gången man tränar. Det är även samma när man tränar styrka, man måste vänj kroppen vid övningarna och inte köra på det tyngsta direkt när man börjar. Då är det lätt att göra fel! 
 
Nu ska jag försöka piggna till lite, är dödstrött... men måste plugga! Ska försöka läsa klart alla artiklarna. Det är sååå segt att läsa dem. Usch! Pratade lite med pappa på vägen hem, och nu pratar jag med mamma. Inte lätt när de bor i Stockholm och jag bor i Göteborg, men vi håller kontakten! Pratar nästan varje dag med dem. Mina mobilräkningar är lite läskiga i slutet av månaden.. Men nu, plugga! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0