G.I. Joe: Retaliation

Ja vad ska man säga? Kollade på den filmen igårkväll. Blev en liten intressekrock; hatar krigsfilmer/militärfilmer, men älskar Channing Tatum. Blev riktigt besviken (*SPOILERALERT*) när Duke, som Channing Tatum spelar, dör och inte kommer tillbaka. Väntade hela filmen på att han liksm skulle komma där och bara "taaadaaa" och leva igen och vara med i resten av filmen. MEN NEJ. Det var ju liksom därför jag såg på filmen. Och nu låter jag som tjejerna som kollar Doctor Who och säger "Jag ska sluta kolla på serien för den nya doktorn är gammal och äcklig!" (Peter Capaldi). 
Men när det gäller film, och jag väljer en film efter vem som spelar i filmen så vill man ju gärna att den personen är med i just HELA filmen. Men sedan måste jag erkänna att jag inte visste alls mycket om filmen. Har inte läst om den eller sett någon trailer. Både på gott och ont tydligen! 
I alla fall. Filmen var väl helt okej. Några coola scener ibland, men i övrigt var det nog lite alltför mycket slagsmål och pangpang. Jag hinner verkligen inte med i filmer med för mycket action. Fattar aldrig vad som händer. Så nej, usch. Inte min typ av film så jag ska väl egentligen inte säga om jag tycker den är bra eller inte (om andra lyssnar på vad jag tycker). Men slutsats: En helt okej film. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0