Hårproblem

Tvätten klar, nyduschad och har även lagat mat! Kan verka konstigt att jag duschar innan träningen, men jag tvättar håret innan så att jag slipper göra det efter jag tränat. Om jag ska tvätta håret efter träningen måste jag för det första tvätta det och sedan torka det, och det tar en eeevighet! Och så börjar sminket rinna också, jag lyckas aldrig hålla vattnet ur ansiktet. Så för att slippa allt sådan tvättar jag håret innan och duschar bara kroppen efter träningen. Så hinner jag träna 20 minuter extra! 
Mina väskor är redan packade för träning, så när jag har ätit upp är det bara för mig att slänga på mig ytterkläderna och kila iväg! Har bunkrat upp med massa serier som jag kan se när jag cyklar sen, det är ju så tråkigt annars att cykla. Måste hitta minsta lilla sätt att öka motivationen på! Och sedan ska jag träna biceps och rygg. Har fortfarande lite träningsvärk i triceps, men den är knappt märkbar, så det går nog bra.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0