Hemsk början...

Hade en hemsk början på morgonen! Jag är väldigt duktig på att stänga av väckarklockan när jag ska gå upp på morgonen, men utan att vakna och gå upp, och ställer därför klockan minst varje kvart så att jag inte råkar stänga av klockan helt. När jag sover hos killen så är det alltid han som sköter väckarklockan. När den ringer så fortsätter jag sova och stänger inte av den, utan han får göra det. Imorse var det dock jag som stängde av klockan. Och jag lyckades stänga av den helt! Den ringer 05.00 och 05.30, men ingen av oss vaknade, eftersom att jag var där och stängde av den innan någon av oss han vakna. Undermedvetet visste jag att klockan hade ringt och undrade varför vi inte gick upp. Så jag kollar på klockan och den är 05.57. PANIK. Bussen går 06.13 och han bor en bit ifrån busshållplatsen. Det tar ca 13 minuter att gå dit. Jag slänger på mig kläderna (ut och in), går på toa och sedan kastar mig ut från huset för att skynda mig och småspringa till bussen. Dagens motion är därmed avklarad! Mirakulöst hann vi med bussen, men jag avskyr att stressa så. När jag ska fixa mig för att åka någonstans vill jag ha minst två timmar på mig, så att jag kan göra allt i lugn och ro utan att stressa. 
 
Men i alla fall, planerna för idag är att tvätta, handla och träna. Har inte alls lika ont överallt längre, det är bra att vila! Ska även börja kolla på det projekt vi ska ha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0