Jagärsupertrött

Vi gick och lade oss tidigare igår, efter att ha kollat ett avsnitt av The Vampire Diaries. Hann inte läsa de grejer jag skulle läsa då det tog en himla massa tid att skriva ett bra personligt brev. Urgh. Men nu sitter jag i skolan och väntar på labb! Var inne i stan innan 7 och åkte till skolan. Har redan varit här en stund och börjar labben 9. Hann inte åka hem, blev för tight med tid. Kan ju utnyttja den tiden genom att plugga och läsa aööa de artiklar som vi ska redovisa om någon vecka. Hade problem med att få fram en av artiklarna, men så fort jag hade anslutit till skolans nätverk så gick det att få tag på den. Vi satt och skrev ut alla artiklar också. De är bara tre, men sedan är varje artikel på en himla massa sidor också. Och tro mig när jag säger att det inte är det roligaste att läsa vetenskapliga artiklar. Intressant kan det faktiskt vara, men de är ofta svåra att förstå. 
 
Har inte ätit någon frukost imorse vilket inte är så himla bra, men har köpt en macka, te och en yoghurt som jag ska mysa med nu. Brukar äta frukost när jag kommer hem på morgonen, men nu kunde jag ju tyvärr inte åka hem. 
 
Pannkakor. Helt random, men gott!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0