Julmust!

Nu när det är November måste man ju definitivt börja dricka julmust! Man börjar ju alltid några månader innan jul. Nu åker ju halloweenpyntet ut ur butikerna och fram kommer julpyntet! Men det är väl det som är mysigt med julen, att man i princip firar den hela december. Och det behövs! Speciellt eftersom att december är så otroligt mörk, trist och kall. Man behöver höja mysfaktorn lite med glögg, lussebullar och adventsljusstakar. Jag har aldig riktigt julpyntat sedan jag flyttade hemifrån. Det beror visserligen på att jag flyttat precis i början på december, och dessutom flyttat in hos någon! Men nästa jul, då ska min och killens lägenhet vara sönderpyntad med julsaker! Det är på tiden att jag får ett boende som verkligen är mitt egna och som jag känner att jag kan göra lite vad jag vill med. Och det ska jag få snart! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0