Kalender!

Underbart skönt att träna! Däremot känns det inte som att mitt tidigare problem med andningen har försvunnit helt. Jag har fortfarande problem när jag anstränger mig för mycket. Alltså cyklar eller helt enkelt gör jobbiga övningar. Självklart blir man anfådd när man utför sådana fysiska aktiviteter! Men det känns extra jobbigt att andas. Helt enkelt trögare. Förhoppningsvis läker det ut av sig själv med tiden. Jag får väl se till att träna lagom hårt. Jag körde inte på helt idag heller eftersom att jag märkte att jag tappat en del så jag sänkte vikterna lite. Gör hellre för långsamt än för snabbt och vänjer kroppen vid fysisk aktivitet igen. Har trotsallt inte rört mig på två veckor. 
 
Nu ska jag kolla om lite fler jobb finns som jag kan söka. Jobbsökandet är trotsallt ett heltidsjobb i sig... Har dessutom skrivit in hela mitt schema i min kalender nu, med reservationer för ändringar dock! Schemat är bara preliminärt men uppenbarligen kommer det inte vara så jättemånga ändringar, vilket är bra! De går ju att ändra var för sig. Min kalender på datorn synkar bra med kalendern i telefonen också, det gillas starkt! 
 
Tycker apparna fungerar riktigt bra på datorn nu faktiskt! Skrivbordsprogrammen är visserligen fortfarande oskarpa, men det hoppas jag fixas snarast! Annars kan jag nog faktiskt klara mig med apparna ett tag till faktiskt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0