Min fredagskväll

Min fredagskväll består av en lugn hemmakväll. Chips och choklad i massor! Har köpt en "ny" chipssort, American BBQ & Sourcream, rätt så god faktiskt! Spännande att testa på nytt och inte köra på samma gamla vanliga Grillchips varje helg. Har en kopp te bredvid mig också i min thermos med mitt nya passions, mango och apelsinte. Det är riktigt mumsigt faktiskt! Har en Red Bull jag ska ta lite senare också, och chokladpudding! Känner nu att jag sitter här och mölar i mig massa. Men risk att jag går upp i vikt finns tyvärr inte, suck! 
 
Jag har bestämt mig för att jag ska försöka boka tid till Blodgivningscentralen nästa vecka och kolla om jag får ge blod. Jag ligger på viktgränsen, som är 50, men jag vill verkligen ge blod! De tog dessutom blodprov på mig när jag var på akuten för några veckor sedan och det var inte farligt någonstans! Kändes ju inte ens. Det gör inte alls mycket ondare att ge blod. Enda biverkningen är väl att man blir trött och helst inte ska träna varken innan och efteråt. Men det klarar man ju av några gånger per år? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0