Nattuggla!

Var uppe väldigt länge inatt, till halv 6 på morgonen, busigt! Men varken jag eller killen var trötta och vi satt och spelade ett bra tag. Jag är ju en nattuggla desutom. Först spelade vi Diablo tillsammans, men det gick inte så bra, så jag spelade Civ sen. Drack en himla massa te också, och hade på mig min mysiga One Piece. När man sitter och spelar mitt i natten är det faktiskt riktigt mysigt! Skönt att inte behöva tänka på att man måste gå och lägga sig och sova en viss tid också. 
 
Idag ska jag läsa en massa papper. Labmanualen, eftersom att labben börjar imorgon. Ska leka med bakterier! Och sedan ytterligare ett papper som vi ska ställa minst en fråga om imorgon. Utöver det har vi en massa andra uppgifter. För att göra en av dessa uppgifterna behöver vi läsa ett dokument som vi inte har fått och som hon skulle lägga upp på GUL (studentportalen). Rätt mycket att tänka på just nu! 
 
Te, Diablo 3 och min snygga dator!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0