Slappdag!

Började tvätta när jag kom hem innan 8 imorse. Helt underbart! Har sovit under tiden som jag kört maskinerna vilket var riktigt skönt! 
Har nästan inget annat planerat idag förutom att jag ska till killen senare ikväll och ska läsa lite grejer för skolan. Jag hoppar att träna idag, hela kroppen värker! Förut var jag mest inne på att träna ben vilket också var nästan det enda jag tränade. Men sedan killen hjälpte mig att lägga upp mina träningspass på ett bra sätt, att alltså träna ben och axlar, triceps och bröst, och rygg och biceps, så börjar det faktiskt gå mycket bättre, och är dessutom roligare att träna överkroppen! Jag ser även resultat mycket snabbare än innan. Jag som är så smal vill verkligen bli kraftigare. Vill inte se ut som något äcklig skelett... Men mina armar och även ben börjar sakta men säkert bli större! Det är så underbart att man mår så bra av att träna också. Fick däremot nästan lite ångest förra veckan när jag var hos mina föräldrar och inte hade tränat på en vecka.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0