Snö!?

Stel i kroppen och har träningsvärk efter gårdagens träning, men det är bara positivt! Det blir nog dock värre under dagen. Börjar 13 idag så jag ska sova en stund till. Slutar dock 15 och orkar inte åka hem, eftersom att jag ändå ska träna lite senare på eftermiddagen. Jobbigt att åka fram och tillbaka. Hinner inte hem innan jag ska åka igen sen heller... Så jag får hitta på något att göra i skolan! Plugga något kanske? Nu kommer jag dock knappt ha någon tenta att plugga till (tentan är 23% av kursen) men jag får väl hitta något annat sätt att stimulera mig på. 
 
När jag var på väg hem från bussen idag var det snö ute!? Det såg ut som att det hade snöat massor och sedan smält bort. Men jag tror att det egentligen bara haglat. Det såg väldigt skumt ut! Kändes som att jag hade varit borta i flera dagar (eller månader) och missat något. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0