Träningsnarkoman

Underbart träningspass! Cyklade i 40 minuter och kollade serier på samma gång. Det är så man får tiden att gå, och har det lite roligare på samma gång. Försökte ha ett någorlunda högt tempo utan att köra slut på mig själv efter en minut, och var riktigt trött när jag klev av cykeln. Sedan tränade jag biceps och rygg. Gick riktigt bra det med! Älskar att träna biceps. Det är den muskeln som växer snabbast på mig också. Den enda del på min kropp som ser tränad ut, hmm... (fast det är ingen annan än jag som är imponerad över mina biceps :(  )
Nu har jag bäddat ner mig i killens säng och ska spela lite Civilization. Jag spelar på en högre nivå/svårighetsgrad än innan så det tar jättelång tid innan man är klar med spelet. Det är svårare att spela dessutom. Men det är bara roligt! Gillar att vara sysselsatt. 
Imorgon är det föreläsning igen och ska åka in lite tidigare för att diskutera en uppgift vi har till imorgon. Det är någon fråga som några av oss i klassen är osäkra på och inte riktigt förstår, så vi ska sitta och diskutera för att komma fram till något vettigt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0