Akuten

Gick till vårdcentralen, hamnade på akuten... Läkaren visste inte vad som var felet och han vågade inte gissa på att det inte fanns något fel så han skickade mig till akuten med en remiss. Vet inte hur många gånger de har tagit EKG och stuckit mig med nålar. Och snott flera rör med blod från mig! Röntgade även lungorna, men inget av testerna visade på något, så kl 9 på kvällen fick jag åka hem. Yay! Hade inte ätit på hela dagen och var dödstrött hela tiden. Mobilen dog dessutom och jag hade inte datorn med mg. Har i princip slösat bort en hel dag på att inte göra någonting alls! Men det är skönt att veta att det inte var något farligt iallafall. Och så får jag inte träna på en vecka. Det är rätt logiskt och jag har ändå en tenta att plugga inför så det är väl lika bra. Får träna mer efter tentan! 
 
Tog ett stick i fingret. Är inte alls rädd för nålar, men hjälp vad ont det gjorde! När de stack mig i armen två gånger senare gjorde det inte alls ont. Beror på att fingrarna är väldigt mycket känsligare!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0