Äntligen klar!

Nu har jag äntligen skrivit klart och skickat in arbetet, en dag innan den ska vara inne! Nu ska jag bara slappna av, äta mat och lägga mig och sova! Fast kolla någon serie först kanske..
 
Idag har Arrow säsongstart och igår hade Supernatural det. Har även lite How I met your mother, Once upon a time och Suits att ta igen. Det kommer ut så många avsnitt hela tiden att jag knappt hinner kolla alla! Men ibland kan det vara skönt att på en dag som denna bara koppla av och kolla utan dåligt samvete. Imorgon ska jag jag börja förbereda redovisningen jag ska ha på onsdag också. Som kommer att vara på engelska! Det är ju lite nervöst, men kommer förhoppningsvis gå bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0