Arbetsintervju!

Nu blir det lite väl många inlägg om jobbsök här, men w/e!
 
I lördags hittade jag en massa jobbannonser som jag sparade på datorn och började svara på och skicka ansökan till. Vid halv 2 fick jag ett mail från ett av jobben jag hade sökt där jag ombads svara på några tester, ett om personligheten och två om logik. Första testet fick jag inte se resultatet på, eftersom att det inte fanns något rätt och fel. På de andra två testerna inom logik så fick jag, enligt testet, bättre resultat än genomsnittet. Kändes ju bra! Jag svarade på testet direkt, och för ca en och en halv timme sedan fick jag ett samtal, där han sa att min profil verkade intressant och att jag svarade bra på testet, och frågade om jag ville komma på arbetsintervju nu på torsdag. Så otroligt nöjd och glad! Och så extremt skönt att jag slipper vänta i veckor på ett svar, utan att det går så fort som knappt en vecka från ansökan till arbetsintervju! Nu hoppas jag verkligen att jag gör bra ifrån mig på arbetsintervjun och visar att jag är självsäker och har den kompetens som krävs. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0