Arbetsintervjun

Då var det torsdag igen! 
På schemat idag har vi; 
- Arbetsintervju
- Tvätt
- Plugg
- Träning
 
Arbetsintervjun är avklarad! Ca 300 personer hade sökt till den tjänst som jag hade sökt. Ca 50 av dem blev utvalda till att göra deras test. 9 av de som gjorde testet fick komma på intervju. Och jag var en av dem! Det känns riktigt bra att jag ändå har kommit såpass långt, med tanke på att konkurrensen är såpass stor. Chefen som jag pratade med sa även att mitt resultat på testet var riktigt bra! Jag hade bättre resultat än majoriteten och det känns ju också bra. Nu hoppas jag bara att jag kommer till nästa intervju. 
 
Tvätten har jag redan börjat med. Lyckades få igång två maskiner innan jag åkte iväg på arbetsintervjun. Nu ska jag tvätta en stund till innan jag åker och tränar. Ska dessutom plugga under tiden! 
 
Igår blev det ingen träning. Jag satt kvar i skolan till 18 (!!) och pluggade. Fick riktigt mycket gjort och hade ett bra "flow". Men jag ska plugga idag, fredag och på lördag. Så får jag in fyra träningspass denna veckan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0