Attjooo?

Yay, nu har jag blivit förkyld också! Ena eländet efter det andra? Nej, men jag blir nog frisk till nästa helg iallafall. jag gör ändå ingenting annat än att sitta hemma och plugga nu, så jag behöver inte dra mig upp ur sängen på dagarna för att ta mig någonstans. Och det är ju skönt! Nu gör det inte heller att jag är sjuk med tanke på träningen. Jag kommer ändå inte träna något förrän efter tentan. Pausar även jobbsöket till efter tentan. Känns som att jag måste ha full fokus på tentan nu faktiskt.
 
Har varit i skolan hela dagen idag. Haft möte med min handledare och diskuterat om arbetet som jag har gjort och sedan har jag suttit och pluggat. Ska sitta här till 4 innan jag åker och möter killen och sedan åker till Ikea för att kolla runt lite på de saker som vi har fått intresse för. Mår däremot inte så superbra och är väldigt trött, men jag får kämpa lite till, bara någon timme kvar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0