Biological Clocks!

Har sökt några jobb nu. Får hoppas att någon av dem hör av sig! På måndag ska jag ringa runt lite och se om det finns mer jobb. Det är nästan en heltidsjobb att söka jobb! 
Har även sökt en lägenhet som jag får reda på imorgon om jag får erbjudande på. Jag är rätt säker på att jag får ett erbjudande, men för att få lägenheten måste jag ha längst kötid av de som söker. Så om någon vecka får jag reda på om jag har fått lägenhet eller inte, spännande!
 
Ska fixa min presentation lite nu. Jag är ju rätt intresserad av design, inte så mycket av kläder och inredning, utan snarare av websidor, och andra saker man kan göra med datorn. Att ha en snygg presentation är därmed en självklarhet för mig. Och jag tycker att det är riktigt roligt faktiskt! Nu använder jag mig dock av en design/tema som redan finns på Google Slides, men det tycker jag fungerar lika bra! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0