Brum brum!

Påväg in till stan nu för att träna. Kommer bli skönt att få röra på sig efter att ha suttit still på en stol hela dagen och pluggat. Blir rätt stel och rastlös av det. Men jag har iallafall hunnit göra en del och har till och med börjat skriva! Älskar när man är insatt i ämnet och är intresserad av det man ska skriva. Går så mycket lättare då! Lite knepigt att skriva allt på engelska dock. Grammatiken är inte riktigt helt felfri och ibland är det svårt att formulera sig på ett bra sätt. Det kommer krävas en del jobb innan arbetet är perfekt! Snart framme i stan, woop!

Kommentarer
Postat av: Ida Nilsson

Jag kände samma sak när jag pluggade.. Nu när jag börjat jobba ser litet väldigt annorlunda ut :)

Svar: Jo kan tänka mig att det ändras en del. Att jobba och plugga är inte riktigt samma grej, men föredrar plugga alla dagar i veckan! :D
Chaiel

2013-10-04 @ 15:23:25
URL: http://idacnilssons.blogg.se/
Postat av: Elin Mårtensson

Lycka till! (:

Svar: Tack! :)
Chaiel

2013-10-04 @ 21:26:52
URL: http://lalabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0