Burr!

Sitter och fryser så extremt mycket! Har tagit på mig ett par lurviga sockar, mjukisbyxor, t-shirt, mjukis-tjocktröja och en morgonrock över det. Och fryser ändå..? Det är inte så kallt i rummet heller konstigt nog. Usch. Testade teet förut, och blä. Inte min smak! Kombinationen fungerade inte alls, rooibos, apelsin och ingefära. Nope! Nu dricker jag earl grey istället. Har även testat pennan och den fungerar bra! Flyger fram över pappret! Rätt skönt med pennor med låg friktion, då slipper man ta i så när man skriver och slipper även få skrivkramp. Speciellt när man sitter och pluggar i flera timmar. 
Ska nog ta en lien kort pluggpaus. Tog precis en värktablett mot den annalkande huvudvärken och ska nog vänta tills den försvinner innan jag fortsätter. Kolla någon serie sålänge kanske? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0