Dagens planer

Dags för lunch! Jag börjar skolan kl 13 idag, så jag har fått en riktigt god sovmorgon! Kom visserligen hem halv 8 imorse från killen, men lade mig i sängen och somnade till Torchwood. Riktigt skönt att få sova ut! Hade tänkt stanna kvar efter föreläsningen och plugga innan jag skulle träna kl 18 ikväll. Men glömde träningsväskan hos killen så jag kan lika gärna åka hem. Synd, med tanke på att jag är astaggad på att träna! Får vara hemma ikväll och skriva på arbetet istället, lika bra det! 
 
Det är riktigt höstväder ute nu också. Trädens löv börjar skifta färg och det är en blanding av rött, gult och rött. Så otroligt fint! Men ogillar att det regnar ute. Usch! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0