Doctor Who!

Herregud vad jag längtar efter Doctor Who! 48 dagar kvar till den 23e november! Då har Doctor Who funnits i exakt 50 år. Det är med andra ord Doctor Who's 50års jubileum. Matt Smith kommer att spela sitt sista avsnitt och sedan kommer Peter Capaldi att komma som den nya, tolfte Doktorn. Ska bli spännande att se hur Peter Capaldi är som The Doctor, men jag hoppas att han är lika "oskyldig", rolig och smart som både David Tennant och Matt Smith har varit. Men det återstår att se! Ska iallafall bli spännande att se vad avsnittet kommer handla om. Det sägs att det kommer handla om "The Timewar" mellan Timelords och Daleks, men som sagt, det återstår att se! 
 
Har inte skrivit mycket på arbetet idag.. Hade föreläsning till 15 och åkte och handlade. Väl hemma satte jag igång och städade. Främst för att jag inte har använt mitt skrivbord på ett himla bra tag så behövde verkligen städa det så att jag kan sitta där och plugga. Riktigt skönt att ha städat rum faktiskt! 
Det jobbiga med arbetet är att jag ska skriva in referenser i texten. Synd att jag inte kan använda mig av Wikipedia som en referens... Finns faktiskt riktigt bra fakta där, speciellt om det finns många referenser där. Det man däremot kan göra är att gå in på referenserna som finns där. Men kommer aldrig åt artiklarna jag letar efter. SÅ IRRITERANDE. 
 
Kolla så snygga David Tennant och Matt Smith är! John Hurt kommer också att spela The Doctor! Hur det ska gå till får man vänta till den 23e november för att få reda på!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0