Doctor!

Inget inlägg om Doctor Who, tyvärr! Men jag har ringt till läkaren och bokat en tid för att kolla upp varför det är så otroligt jobbigt att andas. Sköterskan jag pratade med sa att det kunde vara en sträckning från när jag sprang. Förhoppningsvis är det bara det, och det är skönt att veta vad det är för något så att jag inte går runt och tror att jag är döende. Hypokondriker ftw! Man hittar lätt på massa saker och tror att man har det ena och det andra. Jag tror till och med att man hittar på och försöker övertala sig själv att man har en viss åkomma bara för att man ska kunna sätta en viss diagnos på sig själv. Konstigt det där!
Jag ska iallafall åka till läkaren om en stund och få en diagnos! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0