Energiboost-tips!

När man är trött och har svårt för att koncentrera sig känns livet extremt svårt att leva (speciellt när man måste plugga men verkligen inte kan!). Ett tips för att få tillbaka lite energi är att dricka en kopp kaffe och sedan ta en powernap i 20 minuter. Inte mer, inte mindre. För mig fungerar det sällan att bara  bli pigg på kaffe, däremot fungerar energidrycker bättre (förmodligen eftersom att de har högre koffeinhalt). Men att kombinera kaffe med powernap kan faktiskt hjälpa och man blir piggare än innan.Testade jag det igårnatt. Jag hade druckit väldigt starkt kaffe och väntade för länge innan jag tog en powernap, så jag lyckades aldrig "somna". Låg vaken och var pigg. Men inte tillräckligt pigg för att plugga, suck. Det gäller nog att lägga sig innan kaffet slår till... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0