Erbjudande!

Har fått erbjudande på lägenheten som jag har sökt! Var faktiskt nästan helt säker på att att jag skulle få ett erbjudande. Men nu gäller det att jag har längst kötid för att få lägenheten. Ska dock boka visning först innan jag bestämmer mig för om jag ska ha lägenheten eller inte. Och för att det kan vara bra att veta hur stor den är (vet ytmåttet, men det säger inte alltid så mycket) så att jag vet vilka möbler jag kan ta med mig och måste köpa. 
Spännande! Om jag tackar ja så hoppas jag verkligen att jag får lägenheten. 
 
Kom hem och sov länge idag. Behövdes! Jag är ledig hela veckan förutom onsdag då jag har min redovisning. Ska träna ben och axlar idag också. Det känns på sätt och vis mer effektivt att dela upp kroppen som jag har gjort nu. Ben och axlar, triceps och bröst, biceps och rygg. Bara det att jag känner att jag ska träna ben lite oftare. Men tränar jag 4 dagar på en vecka så hinner jag med det. Jag har haft träningsvärk i kroppen hela veckan. Och det är riktigt bra att träna hela kroppen, det behövs verkligen, och inte bara bygga på biceps, triceps och ben. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0