Focus!

Känns bra att jag fortfarande har fokus, trots att jag är sjuk och har pluggat hela dagen! Blir nog uppe en bra stund inatt. Är konstigt nog inte alls trött utan superpigg...? Brukar ha somnat för längesedan vid denna tiden på dygnet. Jag har lite snacks att knapra på, som inte är alltför nyttigt... Jordnötsbågar! Påminner mycket i smaken om ostbågar, även om de smakar jordnöt. Jag föredrar nog dock jordnötsringar, men hittade inga i affären idag. De håller på och flyttar runt allt så jag har ingen aning om var någonting finns längre. 
Min penna jag köpte är rätt awesome ändå. Man kan sudda ut det man har skrivit med den! Tror det är någon slags korsordspenna? Såg att det fanns andra där jag köpte den. Det är typ bläck, men som är mjukare att skriva med och som går att sudda ut med pennan. Vilket är riktigt smidigt! Det blir inte så kladdigt i anteckningarna då.
 
Just nu pluggar jag på den krångligaste delen, cell division cycle. Handlar om en massa olika proteiner som samverkar för att bland annat starta celldelningen, mitosen. Det är egentligen rätt lätt att förstå, men det är många detaljer man ska kunna. Fast jag gillar att memorera saker och utmana mig själv så det kommer nog gå superbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0