Fredagskvällen!

Jag älskar fredagskvällar! Jag älskar känslan av att veta att man inte behöver gå och lägga sig i tid, och att veta att man inte behöver gå upp tidigt för att åka någonstans. Ska spela lite ikväll, orkar verkligen inte plugga, utan ska göra det imorgon istället. 
 
Vi var på visningen idag! Lägenheten var superfräsch och fin. Hela byggnaden är det! Däremot är vardagsrummet en aning litet, vi ska få plats med soffa, två skrivbord och matbord, så det verkar som att det kommer bli rätt trångt. Men vi får helt enkelt köpa ett litet matbord och en liten soffa, och placera allt på bästa möjliga sätt! Sovrummet däremot är väldigt stort vilket är skönt, men den ytan hade gärna kunnat vara i vardagsrummet. Allt som allt så verkar lägenheten bra och jag hoppas verkligen att vi kommer få den! Är riktigt taggad och sugen på att flytta nu! Det ligger dessutom ett gym i närheten av lägenheten, vilket verkligen är riktigt skönt! Tänk att bara gå iväg när man vill för att träna. Och slipper fixa sig där utan kan byta om hemma, både före och efter. Smidigt!
 
Tränade efter visningen och jag körde biceps och rygg. Det var riktigt smärtsamt att träna, med tanke på träningsvärken jag har från igår, även om jag inte ens tränade samma muskelgrupper. Men det är så det är, man använder alla andra muskler runt omkring även om man har fokus på en enstaka muskel i taget. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0