Godmorgon!

Är ledig hela dagen, vilket är riktigt skönt! Jag ska inte ens träna ikväll. Har ju min presentation imorgon (nervös) som jag ska sitta hela dagen med. Om någon timme ska jag dock åka och handla lite mat, har ingen frukost hemma! Ska ta något lätt innan, så att jag håller mig tills dess. Kunde ha gjort det tidigare på morgonen, men jag hade så mycket med mig att bära, och Allum var inte öppet vi den tiden, så jag skulle få gå en omväg för att komma till butiken. 
Förutom att plugga ska jag kolla på femte avsnittet av How I met your mother! Man vet vem mamman är nu, och Lily har träffat henne, men det har inte Ted gjort än! Lite spännande! Men serien är riktigt bra nu faktiskt, lite utdragen kanske, den kommer aldrig riktigt till punkt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0