Godnatt!

Nej, nu känner jag att jag börjar bli klar med min presentation. Jag kan inte gå igenom den mer! Förhoppningsvis går det bra, men jag ska inte ha min presentation förrän innan lunch. Den tiden på dygnet då jag är som tröttast och mest i behov av mat! Får väl försöka se till att få i mig något under tiden som de andra har sina presentationer. 
Nu ska jag belöna mig själv med att kolla på Once upon a time. Småäter på lite riskakor som "kvällsmat". Ett tips är att inte göra det i sängen. Smulor överallt! 
Träningsväskan måste packas också, hinner inte hem imorgon efter skolan så det blir att åka direkt till gymmet! Kör förmodligen triceps och bröst imorgon. 
 
Dags för mig att sova snart, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0