Hairstyle!?

Ja men det gick ju bra! Har i princip suttit hela kvällen och pratat i telefon med föräldrarna och killen och inte pluggat så extremt mycket. Har å andra sidan funderat en hel del på vad jag ska skriva i diskussionen. Det blev helt plötsligt väldigt svårt! Vet inte riktigt vad jag ska fokusera på.
 
Men nu ligger jag iallafall i sängen och ska försöka hitta på lite mer att skriva, och sedan titta på Torchwood innan jag somnar. Den är lite B, men det är ändå bara första säsongen. Har lärt mig att den första säsongen inte alltid är så superbra och att serierna ofta blir bättre så småningom. 
 
Jag vill hitta på någonting med mitt hår. Har haft samma frisyr ett bra tag nu och färgar det alltid samma färg. Det är dessutom så extremt tunt också. Ligger bara där helt platt på huvudet. Inget av det jag använder fungerar. Saltvattenspray, hårspray, mousse, hårfön etc etc. Omöjligt att få till en bra frisyr! 
Funderar på att färga hos en frisör och göra slingor i håret. Kanske lockpermanenta eller sätta in extensions? Just nu har jag inte riktigt ekonomin till att göra någonting. Har sparade pengar men de ska fortsätta vara sparade. När jag har fått ett extrajobb så ska jag minsann unna mig själv med att fixa till fågelboet på huvudet!
 
Denna frisyr skaffade jag när jag hade fyllt 18. Blev helt plötsligt lite rebellisk och hittade på det ena och det andra. Blev i princip som en helt ny person som kläcktes ur sitt skal. Från att vara en blyg lite flicka blev jag en social och utåtriktad kvinna! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0