Hello!

Jag är så sugen på att spela så de är inte klokt! Men, jag ska ta mig själv i kragen och plugga istället. I helgen ska jag avvara någon timme åt att spela. Det har jag gjort mig förtjänt av! 
 
Satt och lekte lite med Instagram nyss och tog en "ego" bild. Haha, gillar inte att fota mig själv. Eller att bli fotad. Föredrar att stå bakom kameran hellre än framför den! Jag är så lat nu för tiden också att jag aldrig fotar med min systemkamera längre. Fotade riktigt mycket i Frankrike, men hade ju gärna fotat mer till vardags också! Det jobbiga är att lägga över bilderna på datorn och kolla igenom alla. Med mobilen är det bara att ta en bild och slänga upp direkt. Däremot i extremt mycket sämre upplösning och kvalité. Kanske hade varit något med Nokia 1020? Telefonen med 41 Mpixel kamera! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0