Koncentrationssvårigheter

Det är så mycket som snurrar i mitt huvud nu! Lycka, längtan, oro etc etc. Störst oro över jobb. MÅSTE HA. Men jag får fortsätta söka och hoppas på att jag får tag på ett bra jobb. Eller att det företag jag har sökt till kontaktar mig snart! En aning svårt att koncentrera sig på att plugga nu..
 
Jag är så extremt sugen på att flytta och vill göra det i princip nu. Inte vänta till nyår! Hoppas verkligen att tiden går fort. Det bästa kommer nog vara att inreda sedan. Har inte alltid varit så superintresserad av det, men det är inte förrän nu som jag har haft min helt egna lägenhet! Man blir så mycket friare, sedan kommer jag vara tvungen diskutera med pojkvännen om det också, men vi verkar båda vilja ha samma stil och färgtema. Så det löser sig nog! Om det inte gör det får vi kompromissa! Jag har alltid varit intresserad av design. Inte i hem och med kläder, men på hemsidor och i min dator och telefon. Lättare att genomföra ändringar där också. Och lättare att göra det lite hur man vill. Det växer fram mer på ett sätt. Ofta vet jag inte hur jag vill ha det, men testar lite olika saker och kommer fram till ett perfekt resultat. I ett hem måste man i princip redan ha en bild på hur man vill att det ska se ut. Man kan ju köpa saker och lämna tillbaka dem, men det tycker jag bara verkar jobbigt och onödigt. 
Vi har redan spanat in lite möbler som vi funderar på att köpa. Sedan är det smådetaljer som ska in också. 
 
Min "designidé" är mycket Windows- och rubikskub inspirerad. Mycket färger! Inga mesiga babyfärger utan starka färger utan att vara neonliknande. Men utan att det blir för mycket heller. Där måste man dra en gräns. Funderar även på att göra en tavla av en bild jag fotograferade för ett tag sedan, på en svartvit ros. Har redan en tavla med mina kuber, men det är alltid kul med flera! Lite extra speciellt att göra en tavla av bilder man har fotat själv också. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0