Lång powernap...

Jag sov visst ett bra tag. Men gud vad skönt det var! Behövde verkligen det, men vaknade upp med huvudvärk. Suck. Tagit en värktablett nu och får hoppas på att den verkar, men det tvivlar jag på. Min kropp verkar ha utvecklat någon slags resistens mot värktabletter. Sitter och äter lite frukost nu, Icas frukostringar och Arlas Blåbärsfil med extra protein. Den är faktiskt riktigt god! Dock är smaken av blåbär inte så stark, den finns där någonstans i bakgrunden. 
 
Jag hittade fler artiklar jag ska läsa och som verkar intressanta. Just för att jag känner att jag inte riktigt har förstått vissa delar och borde läsa på mer. Det blir verkligen sista-minuten, men det är alltid då som jag jobbar som bäst. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0