Läskiga gubbar!

Det är några läskiga gubbar på övervåningen... Nej, men de är hantverkare som ska fixa massa grejer i huset där jag bor, hos min moster. Min moster sa att de skulle komma 8 på morgonen och att jag skulle lämna en nyckel till dem. Så jag går duktigt upp 8, letar efter nyckeln, hittar den inte, får smått panik och ringer henne. Jag sitter även kvar och väntar på att de ska komma. Men så ringer hon tillbaka och sa att de redan hade kommit och att hon hade lämnat nyckeln. Jaha, jag som ville sova... Men jag hoppade ner i sängen och sov en stund till. Men självklart så kommer de tillbaka och börjar föra ett himla oväsen! På något sätt lyckades jag sova ändå. Men vaknade lite då och då. 
Nu sitter jag och äter frukost. Har tagit ut hundarna och hantverkarna är tillbaka! Ska äta frukosten och kolla på Once Upon A Time innan jag tar tag i plugget. Jag hann med riktigt mycket igår, men var vaken en stund på natten. Jag älskar natten! Lättare att plugga då. 
Ska till killen ikväll. Ska inte träna eftersom jag känner mig konstig i bröstet sedan jag tränade igår. Jobbigt att andas in, gör ont då. Kontaktade sjukvårdrådgivningen igår och de sa att jag skulle avvakta. Om det blir värre ska jag åka till akuten. Hon trodde bara att det var någon effek av träningen. Körde intevaller igår och hade hög puls ett bra tag. Kanske lite för hög puls... Det är iallafall inte hjärtmuskelinflammation som jag först befarade. Är frisk som en nötkärna!
 
Sitter och dricker detta teet nu. Mumsigt! Både luktar och smakar blomma, fast det är ju såklart inte så konstigt. Jasmin är ju en blomma. Men gott är det iallafall! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0