Ledig!

Woho, är ledig idag och imorgon! Men har bokat in tvättid idag så jag ska tvätta hela dagen, förutom att jag ska på arbetsintervju lite senare (nervös!). Ikväll ska jag eventuellt gå ut med några klasskompisar också eftersom vi är lediga imorgon. Ska försöka hinna plugga en del idag också samtidigt som jag tvättar. Tränar inte idag eftersom jag tränade i både måndags och igår. Vilar idag och tränar på torsdag och fredag. Ska försöka träna minst 3-4 dagar per vecka, samtidigt som jag hinna plugga. Det blir en del att försöka hinna med! Mycket tid försvinner på att åka runt så mycket som jag gör. 
 
Åt frukost med killen i stan på Espresso House eftersom att tåget vi åkte med var försenat så att han missade det andra tåget. Älskar Espresso Houses Mocca Latte! För er som inte vet så är det en latte med choklad i. Otrolig mumsigt! Jag är dock inte van vid att dricka kaffe längre eftersom att jag aldrig har någon mjölk hemma. Jag använder aldrig mjölk till något annat än kaffe vilket gör det onödigt för mig att köpa så mycket mjölk som står i kylen och blir dålig. Så jag har helt enkelt slutat dricka kaffe på grund av det! Sedan får jag ofta väldigt ont i magen av kaffe och mår inte alls bra av det så det är väl lika bra att inte dricka det. Däremot kan det vara riktigt gott ibland! 
 
 
Hittade denna söta bilden på FB. Älskar att vara lite nördig ibland! (Egentligen hela tiden, men icke-nördiga folk tröttnar på det :( )
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0