Lördagsträning

Gick upp innan 10 och åkte och tränade! Blev rygg, squats och lite mage. Gick riktigt bra att göra squats faktiskt! Jag körde några gånger med skivstången utan någon vikt på. När jag har kört benpressen det senaste så har jag sänkt vikten lite så att jag klarar att gå ner längre ner, så att benen är 90 grader innan jag trycker ifrån. Innan har jag inte vågat göra det, och det har varit läskigt att göra squats och gå ner så långt, men nu går det bättre och bättre! Jag lyckades även göra squats med 10 kg på varje sida av skivstången, låter inte mycket, men det blir 20 kg + 20 kg från skivstången. För lilla mig blir det en del! 
 
Har städat lite nu och gjort det rent och fint. Dags att hitta något att kolla på!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0