Lördagsträning

Direkt när killen och jag hade vaknat åkte vi in till stan för att träna. Åt mat på Subway först och åkte sedan till gymmet. Jag tränade biceps, triceps, axlar, bröst och mage. Brukar inte träna axlar och hjälp vad jobbigt det var! Eftersom vi inte hade någon tid att passa hann jag göra rätt många övningar vilket var skönt. Slipper stressa och kan göra allt ordentligt! Fikade en liten stund på Espresso House efter träningen också. Earl Grey och cheesecake, omnom! 
 
Ska börja plugga lite senare, men ska nog spela en liten stund först. 
 
 
Synd att texten på min shaker börjar försvinna! Men jag har å andra sidan använt den flitigt sedan i mars! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0