Monolog

Blev väckt imorse igen av killen. Elakt! Klockan var visserligen halv 10 men jag hade gått och lagt mig sent och var trött. Kunde inte somna om sen, suck! 
Nu sitter jag här och pratar för mig själv. Går igenom alla anteckningar och förklarar de olika sakerna högt för att repetera och lära mig mer. Går desstom snabbare att "förklara" genom att prata än att skriva för hand. Och sedan kollar jag av så att jag hade rätt. Förhör mig själv typ? Har inte riktigt någon här som kan förhöra mig så jag får väl lösa det på egen hand! 
Ska bli skönt att göra tentan imorgon även om jag fortfarande har känslan av att jag inte alls kan det jag ska kunna. Bara jag blir godkänd och blir av med den!
 
Såhär såg det ut igår när jag pluggade och kollade på Robin Hood samtidigt. Multitasking! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0