Multitasking!

Jag har problemet när jag pluggar att jag tappar koncentrationen i princip direkt. Kan verkligen inte hålla den uppe länge. Förstår inte hur jag fortfarande lyckas studera på universitetsnivå med det problemet...? Iallfall. Löste det med att kolla på Arrow! Eller ja, serier överhuvudtaget. Spelar upp serien på mobilen samtidigt som jag sitter och antecknar och använder datorn till pluggandet. Multitasking! Men det får mig faktiskt att hålla koncentrationen längre än annars. Det borde ju inte riktigt vara så, men alla är väl olika? Jag har alltid föredragit att göra två saker samtidigt. Som att smsa eller spela spel på mobilen samtidigt som jag kollar på serien. Och konstigt nog så kan jag ha fokus på båda. Blir rastlös om jag bara kollar serie eller bara spelar ett spel. Jag har väl ett stort behov att stimulera hjärnan när jag kollar serier. Den är rätt krävande, vill alltid ha nya saker att göra hela tiden!
 
Gillade inte denna serien så mycket förut, men den blir faktiskt bättre och bättre!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0