Näst sista föreläsningen!

Hade näst sista föreläsningen innan tentan idag! Imorgon är det dags för den sista föreläsningen, och en kort föreläsning på torsdag och vad våra professorer forskar på just nu. På fredag ska jag lämna in mitt arbete och på onsdag nästa vecka har jag redovisning. Sedan är jag ledig till den 31e och kommer ha min tenta då. Det är skönt att ha såpass lång tid på sig att plugga på tentan på i och med att det är en stor kurs. Nästa kurs kommer att vara i mikrobiologi. Ska bli intressant! 
 
Ska in och träna lite senare ikväll med killen. Det blir nog ben och mage, och en annan muskelgrupp. Jag har suttit lite och planerat hur jag ska lägga upp träningen. Ska försöka träna igenom hela kroppen på en vecka, men då blir det ganska många träningspass per vecka, speciellt om jag vill hinna träna ben minst två dagar också. Jag måste även tänka på att ta med konditionen också. Mycket att tänka på! Men ska hitta ett sätt som förhoppningsvis fungerar bra. Och sedan gäller det att inte slarva...
 
Börjat äta riskakor nu. Gott och bra att ha som mellanmål när jag inte orkar laga mat och bara vill ta något snabbt. Pizzasmak är dessutom grymt gott!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0