Natt-update!

Tränade idag, så enormt skönt! Gjorde inte det igår eftersom att jag för det första inte alls mådde bra. Hade en hemsk huvudvärk som vägrade försvinna! Den var borta när jag vaknade imorse, men kom tillbaka så fort jag hade ställt mig upp. Blöh. Och för det andra så behövde jag skriva klart arbetet.
 
Men jag hittade fyra avsnitt av Doctor Who igårkväll som jag inte hade sett än. Alla avsnitt finns inte med på IMDB som jag brukar kolla på för att ta reda på när serier kommer ut och vilka avsnitt har kommit ut. Så jag Googlade och hittade en Wikipediasida där alla avsnitt av Doctor Who var uppskrivna. Gissa om jag blev glad när jag hittade de avsnitten! Det är nämligen "special" avsnitt. Finns en himla massa sådana till Doctor Who! 
 
Idag har jag inte gjort så extremt mycket. Fixade lite med presentationen och lagade mat. Åkte in till stan och köpte ett par byxor på Carlings till min syster. Sedan åkte jag och tränade! Körde intervaller, men inte alls länge eftersom att jag fortfarande hade huvudvärk. Sedan blev det biceps och mage. Det går verkligen bra för mig nu! Blir bara starkare och starkare i armarna och jag vågar ta i mer. Jag har även blivit mycket starkare i både mage och rygg nu också. Förut orkade jag bara göra 10-15 situps. Nu ligger jag nästan över 30! Använder även en medicinboll eller en vikt som jag lägger på bröstet och gör situps. Kanske ser resultat snart? 
 
Imorgon ska jag nog åka in och träna igen. Då blir det rygg och squats! Har nästan fortfarande träningsvärk i både ben och triceps, urk. Om jag inte har huvudvärk så ska jag försöka mig på att köra intervaller också! 

Kommentarer
Postat av: Isak

hittade precis hit(: riktigt fiin blogg(: titta gärna på min:)

Svar: Tack! :)
Chaiel

2013-10-12 @ 14:00:59
URL: http://monexte.spotlife.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0